Nog twee dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Elske Hoffen - WaarBenJij.nu Nog twee dagen - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Elske Hoffen - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen

Door: Elske

Blijf op de hoogte en volg Elske

06 April 2014 | Nederland, Zwolle

Dinsdag is het zover. Om kwart over 11 vlieg ik met El Al naar Tel Aviv, Israel. Ik wil proberen om hier een soort reisdagboek bij te houden, als dat lukt op mijn telefoon.

  • 06 April 2014 - 15:46

    Reina Van Hoffen:

    In gedachten reis ik met je mee, heel veel plezier en reisgenot met deze reis, het land van de bijbel.
    liefs en groetjes, mama van Hoffen.

  • 06 April 2014 - 21:43

    Pa En Ma Leusink:

    Mooi om op deze manier als het ware met je mee te reizen. Een hele fijne en indrukwekkende vakantie toegewenst . Bijzonder om juist in deze tijd in Jeruzalem te zijn.

  • 06 April 2014 - 22:31

    Berthe:

    Elske hele goede reis en een goed verblijf in Israel. Ik hoop je reisverslag te elzen.

    Liefs Berthe

  • 07 April 2014 - 10:08

    Marjolein Krikke:

    Ha Elke,

    Doordat Berthe jou reispagina geliked heeft op Facebook kom ik hier terecht, leuk!
    Wat ga je een mooie reis maken. We wensen je een goede vlucht en veel bijzondere momenten in Israël!
    Ik zal deze pagina in de gaten houden voor een nieuwsbericht van je. Als dat niet zo lukt, misschien lukt een foto wel, zegt vaak ook een boel!

    Liefs Marjolein en Romen





  • 09 April 2014 - 18:01

    Berthe Dolfsma:

    Dag Lieve Elske

    In de hoop dat je goed bent aangekomen even een berichtje van hier.
    Het is hier koud en winderig, bij jou waarschijnlijk 25 graden. En heb je al veel indrukken.
    Is het schrijven ook mogelijk. Leuke groep etc tec.
    Ben benieuwd naar je verhalen. Ik was destijds in Meggido nabij Afula.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Elske

In Israel voor een 10-daagse studiereis.

Actief sinds 06 April 2014
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 5770

Voorgaande reizen:

08 April 2014 - 18 April 2014

Israel

Landen bezocht: